موتورسیکلت دارای 12 ماه گارانتی مطابق شرایط گفته شده در ذیل و 10 سال وارانتی (تامین قطعات و خدمات پس از فروش) پس از زمان تحویل به مشتری میباشد:
- رنگ تنه و باک دارای 3 ماه گارانتی تعویض می باشد.
- گارانتی خدمات ارائه شده توسط نمایندگی های شرکت به مدت 2 ماه (در آیین نامه اجرایی قانون 2 ماه یا 3000 کیلومتر هر کدام زودتر فرا برسد، آمده است)
- گارانتی قطعات تعویض شده توسط نمایندگی های شرکت به مدت 6 ماه (در آیین نامه اجرایی قانون 6 ماه یا 10000 کیلومتر هر کدام زودتر فرا برسد، آمده است)
میزان ضمانت اقلام استهلاکی به شرط استفاده صحیح کاربر موتورسیکلت مطابق ذیل می باشد:
- باتری به مدت 6 ماه
- تایر و تیوب معادل با ضمانت موتورسیکلت
به منظور رعایت حقوق خریداران موتورسیکلت ها در بدو استفاده از محصول ضمانت کارکرد اولیه با توجه به مصرفی بودن برخی از قطعاتی که در آئین نامه حقوق مصرف کنندگان موتورسیکلت به انها اشاره نشده است، به قرار ذیل توصیه می گردد:
- لوازم برقی مانند لامپ، اتوماتیک راهنما، بوق و سیم ترمز،کلاچ و… به میزان یک ماه
- زین،طوقه، زنجیر و کمک فنرها (در صورت پس زدن روغن) به میزان یک ماه
- اقلام مصرفی شامل روغن و فیلتر دارای گارانتی نبوده و مشتریان هزینه را پرداخت می کنند.
نحوه گارانتی شرکت ثاقب خودرو :
خریدار محترم دوره سرویس گارانتی برای وسیله نقلیه شما مطابق با آئین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده یک سال می باشد.
بازدید های دوره ای بازه گارانتی موتورسیکلت شما در 2 مرحله زیر اعمال می شوند:
- 200 کیلومتر
- 1000 کیلومتر
حضور در نمایندگی مجاز ثاقب خودرو و تعویض روغن در کیلومتر 200 الزامی می باشد.
بدیهی است عدم حضور در کیلومتر مشخص شده منجر به ابطال گارانتی موتورسیکلت می گردد.
لذا توجه داشته باشید که حضور در تعمیرگاه مجاز در بازه های زمانی فوق، منجر به انجام بهتر خدمات ما و افزایش طول عمر موتورسیکلت شما خواهد شد. بدیهی است که عدم حضور در هر یک از بازه های ذکر شده منجر به ابطال گارانتی خواهد شد. ضمنا مواردی که در خصوص گارانتی محصولات شرکت ثاقب خودرو نیاز به توجه دارند عبارتند از:
- هزینه روانسازها (روغن موتور، گیربکس و کمک فنرها) به همراه آب – اسید باتری شامل گارانتی نمی باشد.
- هزینه آچار کشی کلی موتورسیکلت به درخواست خریدار شامل گارانتی نمیباشد.
- عیوب ناشی از هرگونه تصادف رانندگی شامل گارانتی نمی باشد.
- عیوب ناشی از نگهداری نادرست موتورسیکلت، نصب قطعات غیر استاندارد و یا هرگونه دستکاری در ظاهر و باطن موتورسیکلت منجر به ابطال گارانتی خواهد شد.
- استفاده از قطعات مصرفی و موتوری غیر اصلی و یا انجام تعمیرات در تعمیرگاه های متفرقه، موجب ابطال گارانتی خواهد شد.
حضور در نمایندگی و تعویض روغن در کیلومتر 200 الزامی است. بدیهی است در صورت عدم حضور در کیلومتر مشخص شده سرویس اولیه در 1000 کیلومتر را از دست خواهید داد.
در سرویس اولیه 1000 کیلومتر بررسی کلی از موتورسیکلت شما انجام می پذیرد.
- بازدید کلی سیستم سوخت رسانی و برق ، بازدید فرمان و ترمزها ، بازدید کلاچ ، تعویض روغن (شامل هزینه ) ، بازدید کلاچ و چرخها ، آچارکشی پیچهای موتور و اگزوز .
- پس از 1000 کیلومتر شرایط گارانتی صرفا مطابق با آئین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده و تعرفه های شرکت ثاقب خودرو انجام خواهد شد.
- در صورت عدم رعایت هریک از پیش نیازهای دوره گارانتی، شرکت ثاقب خودرو هیچگونه ضمانتی را تحت عنوان گارانتی و یا وارانتی به عهده نمی گیرد.
پذیرش و نوبت دهی :
اخذ نوبت صرفا بصورت تلفنی میباشد. هرگونه مراجعه بدون هماهنگی قبلی و اخذ نوبت قبلی مورد قبول واحد پذیرش نخواهد بود.
ساعت پذیرش تعمیرات و خدمات پس از فروش شنبه تا چهارشنبه 9 صبح الی 10:30 و ساعت تحویل 17 الی 18:00 میباشد .
تحویل و فروش قطعات صرفا به موتورسیکلت های شرکت ثاقب خودرو ضمن رویت فیزیکی موتورسیکلت و یا کارت شناسایی موتورسیکلت مجاز میباشد .
آدرس و تلفن نمایندگی مجاز :
تهران – بالاتر از میدان راه آهن (ولیعصر جنوبی) – نرسیده به چهارراه امیریه – ساختمان تندیس – پلاک 234
تلفن :021-55361818
واتساپ صرفا جهت اخذ نوبت : 00989365236353
سرپرست واحد : مهندس باختر
6 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید
سلام می خواستم بدونم مشهد هم نمایندگی برای فروش و برای تعمیرات دارید؟؟
سلام بله مشهد نمایندگی داریم.آقای ابراهیم زاده خیابان طبرسی 09153110673
سلام،قزوین نمایندگی خدمات پس از فروش دارید؟
سلام . خیر دوست عزیز
من موتورو از گمرک خریدم تا برسم خونه کیلومترس قطع شد و هنوز مدارک نیومده که بیا نمایندگی
جهت خدمات گارانتی نیاز به ارایه مدارک نیست . وقت قبلی بگیرید مراجعه کنید