شرایط ضمانت موتورسیکلت های گروه صنعتی ثاقب خودرو بر اساس آئین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده

  • گارانتی اولیه کلیه موتورهای شرکت ثاقب خودرو به مدت 3 ماه (در آیین نامه اجرایی قانون 3 ماه یا 1000 کیلومتر هر کدام زودتر فرا برسد، آمده است) . شرایط گارانتی در ادامه توضیح داده شده.
  • گارانتی خدمات ارائه شده توسط نمایندگی های شرکت به مدت 1 ماه (در آیین نامه اجرایی قانون 1 ماه یا 1000کیلومتر هر کدام زودتر فرا برسد، آمده است)
  • گارانتی قطعات تعویض شده توسط نمایندگی های شرکت به مدت 1 ماه (در آیین نامه اجرایی قانون 1 ماه یا 1000کیلومتر هر کدام زودتر فرا برسد، آمده است)
میزان ضمانت اقلام استهلاکی به شرط استفاده صحیح کاربر موتورسیکلت مطابق ذیل می باشد:
  • تایر و تیوب معادل با ضمانت موتورسیکلت
به منظور رعایت حقوق خریداران موتورسیکلت ها در بدو استفاده از محصول ضمانت کارکرد اولیه با توجه به مصرفی بودن برخی از قطعاتی که در آئین نامه حقوق مصرف کنندگان موتورسیکلت به انها اشاره نشده است، به قرار ذیل توصیه می گردد:
  • زین،طوقه، زنجیر و کمک فنرها (در صورت پس زدن روغن) به میزان یک ماه
  • اقلام مصرفی شامل روغن و فیلتر و خدمات آچارکشی دارای گارانتی نبوده و مشتریان هزینه را پرداخت می کنند.

نحوه گارانتی شرکت ثاقب خودرو :

خریدار محترم دوره سرویس گارانتی برای وسیله نقلیه شما مطابق با آئین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده  می باشد.
بازدید های دوره ای بازه گارانتی موتورسیکلت شما در 2 مرحله زیر اعمال می شوند:

  • بین 200تا 300 کیلومتر
  • بین 1000 تا 1500 کیلومتر
  • هر 5000 کیلومتر سرویس کلاچ ها و چکاپ کامل ( شامل هزینه )

 مواردی که در خصوص گارانتی محصولات شرکت ثاقب خودرو نیاز به توجه دارند عبارتند از:

  • هزینه روانسازها (روغن موتور، گیربکس و کمک فنرها) به همراه آب – اسید باتری شامل گارانتی نمی باشد.
  • هزینه آچار کشی کلی موتورسیکلت به درخواست خریدار شامل گارانتی نمیباشد.
  • هر گونه عیب ظاهری و عیوب ناشی از هرگونه تصادف رانندگی شامل گارانتی نمی باشد.لذا در زمان خرید به ظاهر دقت داشته باشید.
  • عیوب ناشی از نگهداری نادرست موتورسیکلت، نصب قطعات غیر استاندارد و یا هرگونه دستکاری در ظاهر و باطن موتورسیکلت منجر به ابطال گارانتی خواهد شد.
  • استفاده از قطعات مصرفی و موتوری غیر اصلی و یا انجام تعمیرات در تعمیرگاه های متفرقه، موجب ابطال گارانتی خواهد شد.
  • بازدید کلی سیستم سوخت رسانی و برق ، بازدید فرمان و ترمزها ، بازدید کلاچ ، تعویض روغن (شامل هزینه ) ، بازدید کلاچ و چرخها .
  • پس از 1000 کیلومتر شرایط گارانتی صرفا مطابق با آئین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده و تعرفه های شرکت ثاقب خودرو انجام خواهد شد.
  • در صورت عدم رعایت هریک از پیش نیازهای دوره گارانتی، شرکت ثاقب خودرو هیچگونه ضمانتی را تحت عنوان گارانتی و یا وارانتی به عهده نمی ­گیرد.

پذیرش و نوبت دهی :

اخذ نوبت صرفا بصورت تلفنی میباشد. هرگونه مراجعه بدون هماهنگی قبلی و اخذ نوبت قبلی مورد قبول واحد پذیرش نخواهد بود.

ساعت پذیرش تعمیرات و خدمات پس از فروش شنبه تا چهارشنبه 9 صبح الی 10:30 و ساعت تحویل بسته به نوع خدمات متغیر است .

تحویل و فروش قطعات صرفا به موتورسیکلت های شرکت ثاقب خودرو ضمن رویت فیزیکی موتورسیکلت و یا کارت شناسایی موتورسیکلت مجاز میباشد .

کلیه هزینه های اعلامی مصوب شرکتی بوده لذا قبل از تحویل و شروع تعمیرات بررسی های لازمه را انجام بفرمایید.

هر گونه تعجیل و یا تخمین در زمان ارایه خدمات و پایان کار، امکانپذیر نمیباشد لذا خواهشمند است قبل از تحویل موتورسیکلت به نمایندگی زمانبندی خود را چک کنید.در صورت هرگونه پیگیری و تماس تلفنی مکرر ، خدمات متوقف میگردد و مسوولیت آن بر عهده مالک میباشد.کارشناسان پس از پایان کار با شما تماس خواهند گرفت لذا صبور باشید.

 

مدیر و سرپرست کل نمایندگان (واقع در دفتر مرکزی شرکت)  مهندس باختر

انتقادات – پیشنهادات – سفارش قطعات

021-55361818


 آدرس و تلفن نمایندگی های مجاز خدمات و تعمیرات 

 

نمایندگی خدمات جنوب تهران  کد 121سرپرست واحد : آقای کریمی 02155372215

تهران – خیابان وحدت اسلامی  – بعد از چهارراه مختاری – نبش کوچه رشید نیا – پلاک 110 ( خدمات گارانتی و وارانتی )

نمایندگی خدمات شرق تهران کد 123سرپرست واحد : آقای عربستانی 02177414107

تهران – خیابان دماوند – خیابان ابوریحان – پلاک 155 ا ( خدمات  وارانتی )

 

نمایندگی خدمات جنوب تهران  کد 124- سرپرست واحد : آقای مقدسیان 09368848938

تهران – بالاتر از میدان راه آهن (ولیعصر جنوبی) – نرسیده به چهارراه امیریه – جنب ساختمان تندیس پلاک 242 ( خدمات گارانتی و وارانتی )

 

نمایندگی خدمات مرکز تهران  کد 125- سرپرست واحد : آقای ارومی 02166438244

تهران – خیابان آزادی – خیابان خوش شمالی – نبش کوچه افشین –  پلاک 72 ( خدمات گارانتی و وارانتی )

 

نمایندگی خدمات جنوب تهران  کد 126 –  02155681216

تهران – خیابان هلال احمر- خیابان قدمی – روبروی دبستان طباطبایی-  پلاک 53 ( خدمات  وارانتی – رنگ و کارشناسی )

 

نمایندگی خدمات شهر مشهد 

کد 255 – سرپرست واحد : آقای عبداللهی 09152727250

 مشهد – خیابان کوشش – بین کوشش 30 و 32 – Mr.Motor  ( خدمات گارانتی و وارانتی )

نمایندگی خدمات شهر کرمان  کد 223 سرپرست واحد  آقای بدرآبادی 09225650393 – 083432234317

کرمان – خیابان میرزا رضا کرمانی – جنب کوچه 6

نمایندگی خدمات شهر دزفول کد 216 – سرپرست واحد : آقای غلامپور 09015012721 – 06142245138

خوزستان-دزفول – خیابان حافظ  – نبش جهاد

 

نمایندگی خدمات شهر بوشهر کد 217 – سرپرست واحد : آقای علیپور 09120998083 

بوشهر -خیابان هلالی – چهارراه ملاصدرا

 

نمایندگی خدمات شهر اصفهان کد 213 – سرپرست واحد : آقای شریف معمار 09133019404 – 03132285340 

 اصفهان -خیابان احمدآباد- روبروی آزمایشگاه مهدیه – پلاک 210

24 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام،قزوین نمایندگی خدمات پس از فروش دارید؟

    پاسخ
  • من موتورو از گمرک خریدم تا برسم خونه کیلومترس قطع شد و هنوز مدارک نیومده که بیا نمایندگی

    پاسخ
  • سلام و وقت بخیر
    می خواستم بدونم می شه سیستم idiling واریو کلیک شرکت ثاقب رو، برای طرح کلیک رادیات دار شرکت های دیگر پیاده کرد با هزینه شخصی؟

    پاسخ
    • سلام
      خیر این امکان وجود نداره
      سیستم آیدیلینگ دارای ECU مجزا هست و امکان نصب روی موتورهای دیگه نیست

      پاسخ
  • وارطان دانیال
    اکتبر 17, 2022 7:51 ق.ظ

    با سلام ، تعمیرگاه تهران پنجشنبه ها باز هستش ،روزهای دیگه از صبح زود سر کار هستم تا عصر ، موتورم نیاز به تعمیر داره

    پاسخ
    • با سلام
      ساعت کاری نمایندگی با گرفتن وقت قبلی شنبه تا چهارشنبه پذیرش 9 تا 10 صبح و تحویل 17 الی 18
      پنجشنبه ها فقط پذیرش خدمات جزیی مثل تعویض روغن ها و سرویس اولیه گارانتی فقط انجام میشه

      پاسخ
      • علی اکبر یعقوبی
        می 6, 2024 7:54 ق.ظ

        با سلام من موتورطرح آیروکس ۱۵۰ ثاقب خودرو ۱۴۰۳ خریدم کارت گارانتی ندارم میترسم برای کارهای موتور به موتور سازهای غیر از ثاقب خودرو مراجعه کنم ایا میتونم چون موتورم آیروکس ثاقب خودرو هست به نمایندگیهای خدمات پس از فروش ثاقب خودو مهندس بختر راه اهن یا شعبه شرق مراجعه کنم کارهای موتور رو انجام بدم با تعرفه ی شرکت ثاقب خودرو و هزینشو پردلخت کنم چون کارت گارانتی ندارم این امکان رو دارم؟

        پاسخ
        • باسلام
          کارتهای گارانتی فقط توسط نماینده فروش مجاز ارائه میگردد ولی فعلا جهت سهولت کار مشتریان بصورت اجباری اجرا نشده.لذا خواهشمندیم از فروشندگان مجاز خرید فرمایید.برای دریافت خدمات به قسمت گارانتی و خدمات سایت مراجعه کنید و نمایندگی مورد نظر را انتخاب و با وقت قبلی مراجعه فرمایید. جناب مهندس باختر هم مدیر کل امور نمایندگان هستند و از سال 1403 کار خدمات در محل شرکت و توسط پرسنل ایشون انجام نمیشه دیگه.

          پاسخ
  • با سلام .من موتورهایپرو خریدم میخواستم بدونم شهر ارومیه هم نمایندگی دارین .و آیا موتورهایپرو زیر مجموعه ی ثاقب خودرو هست یا نه؟باتشکر

    پاسخ
    • سلام بله برند های پرو انحصار شرکت ثاقب هست و ارومیه فعلا نماینده فروش نداریم.تبریز داریم خیابان فلسطین فروشگاه ایزدپناه

      پاسخ
    • سلام امکانش هست خدمات پس از فروش رو به شهر سمنان هم بدید
      چون بنده دوتا موتور نکس تو گرفتم
      ب ه مشکل خورده کسی نیست اینجا برای تعمیر.

      پاسخ
      • با سلام
        تا بحال داوطلبی برای اخذ نمایندگی در سمنان نداشتیم
        ضمن اینکه مشکل شما ظرف 48ساعت مستقیما توسط مهندس باختر رفع شده

        پاسخ
  • با سلام.دوست عزیز بنده یه موتور هایپرو ۲۵۰ مدل ۱۴۰۰۱خریدم که متاسفانه دیروز به خاطر یه زمین خوردگی فلاپ کنار باک سمت چپ یکم ساییده شد و دو سه جا هم ترک برداشت.ایا شما قطعات بدنه از جمله فلاپهارو،هم موجود دارین و قیمت چنده .با تشکر

    پاسخ
  • دیاکو آزرم
    آگوست 14, 2023 7:23 ب.ظ

    با سلام بنده هم ریمتشو گم کردم هم سوئیچشو باید چیکار کنم

    پاسخ
  • سلام خسته نباشید ببخشید برای قطعات های پرو آدرس نمایندگی پیج اینستایی جایی هست. تهران بفرستن اگر هست آدرس به بنده بدهید تشکر چون از شهرستانم

    پاسخ
  • علی زارعی
    می 3, 2024 10:12 ق.ظ

    باسلام من یک دستگاه موتور های کلیک صفر دارم ولی متاستفانه باطری موتور خراب شده و متاستفانه قابل تعمیر نیست میخواستم بدونم شامل گارانتی میشه که برم نمایندگی و باطری رو تعویض کن یا خیر نکته دیگر این بود که آیا در شهر قم نمایندگی موجود دارید یا که زیر نظر شما باشه که به آن مراجعه کنم باتشکر

    پاسخ
    • با سلام
      دوست عزیز کلیه باطری ها بصورت سالم و آکبند تحویل نمایندگان فروش میشود و هیچگونه گارانتی شرکتی را شامل نمیشود.در زمان خرید دقت لازم را به عمل آورید

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

تماس با ما